Pripomienky k AHL

Čokoľvek týkajúce sa jednotlivých scenárov

Pripomienky k AHL

Poslaťod sa3xxx » 02.11.2010, 16:14

Caute,
ak mate uplne hocijake pripomienky k AHL, piste ich sem :)
Obrázok užívateľa
sa3xxx
AHL Tím Líder
 
Príspevky: 2
Registrovaný: 07.10.2010, 08:41

Re: Pripomienky k AHL

Poslaťod Macko » 08.11.2010, 19:11

scenario 3: splnit ulohy ako sa dostat k elder signom boli prilis jednoduche. Splnili sme 4/5 s tym, ze ja nemam piaty elder sign. Najtazsie bolo nakoniec najst nekronomikon. Museli sme pretahat cely unique item deck. Inak sa nam podarilo v nejakom tretom, stvrtom kole ziskat vacsinu elder signov. Prvy za sestru Mary, kratko na to sme mali stretnutie kde sa dal ziskat ally a skor ako sme stihli pouzit prvy uz sme si sli po dalsi v R`lyehu. Myslim, ze toto scenario by bolo tazsie keby sme si museli elder signy nakupit. Tym chcem povedat, ze myslienka splnit ulohu za elder sign bola vyborna, ale chcelo to tazsie ulohy. Dufam ze tato myslienka sa v niektorych dalsich sezonach vrati, lebo uz teraz mam napad ako ju vylepsit. Rovno aj napisem:

Iba jeden elder sign v hre. (treba otestovat obtiaznost, mozno dva ak by to bolo neunosne) Ostatne sa nepouziju. Elder sign sa ziska za splnenie ulohy, kazda uloha sa da splnit len raz. Po pouzity sa elder sign znova stava aktivnym a moze sa znova ziskat za splnenie nejakej ulohy. Uloh by mohlo byt aspon 10, a trosku tazsie ako tie, co boli teraz. Seal pomocou clue tokenov tiez odpada. Inak zbytok rovnaky, ako bol teraz. Mozno stazit soul huntera, napriklad pri opakovanom sneak checku by obtiaznost narastala za kazdeho vysetrovatela. Zacal by na 0 a po kazdom sneaku by obtiaznost narastla +1. (cize -1, -2...)

Toto netreba brat ako kritiku. Toto je prva sezona, kedy sa uroven toho, co si moze scenario dovolit voci hracom a naopak len testuje. Snazim sa len optimalizovat nastavenia. :) Mimochodom, tematicky bolo toto scenario vynikajuce.
Obrázok užívateľa
Macko
AHL Tím Líder
 
Príspevky: 7
Registrovaný: 07.10.2010, 19:07

Re: Pripomienky k AHL

Poslaťod Eyciir » 12.11.2010, 14:38

Macko: Mak se mi zda, ze jsi posedly touhou umrit :-) Pokud znemoznis peceteni bran pomoci clue a bude jen jeden ES ve hre, podle mne to bude nehratelne (bursty, mythos co otevira 2 brany za kolo, atd...) a povede to k probuzeni Prastareho. A kdyz jeste pridas tak tezkeho Soulhuntera...
My treba ted ve tretim scenari nepouzili ani jeden Elder Sign, i kdyz jsme nejaky meli (snazili jsme se vydrzet bez nej, skoda ztracet body ;-) ). Obecne kdyz hrajeme, snazim se lidi vest k tomu, aby vyhrali na zapeceteni bran. Probuzeni prastareho je pro mne moralni prohra, delame vzdy vse proto, aby se to nestalo.
Jinak to, ze kdyz nejaky vysetrovatel umre a uz nesmi byt do konce ligy pouzit je vec, ktera nas hodne ovlivnuje. Bez toho bychom asi riskovali mnohem vice :-)
Obecne jsem s urovni techto ligovych scenaru velmi spokojen, cela nase skupina se shodla, ze je to mnohem zabavnejsi snazit se najit strategii ve ztizenych podminkach. Dekuji vsem tvurcum a drzim palce do dalsich kol :-)
Obrázok užívateľa
Eyciir
AHL Tím Líder
 
Príspevky: 1
Registrovaný: 08.10.2010, 11:45

Re: Pripomienky k AHL

Poslaťod Macko » 12.11.2010, 19:33

Skor si myslim ze to bude len velmi tazko hratelne, ale nie nehratelne. Totiz pri spravnom planovani by sa dala pripravit cesta pre ziskavanie ES v optimalnom case. Ako priklad poviem na moznostiach z posledneho scenaria. Niekto uz ziskal ES napriklad v kostole a prave prechadza branu, ktoru ide sealnut. Niekto iny uz ma pripraveny nekronomikon a caka na to, aby hned ako ES bol pouzity, on by ho ziskal a nasledne bezal do brany. Pri pisani predchadzajuceho prispevku som myslel predovsetkym na zaklad AH. Samozrejme s rozsireniami by to bolo velmi tazke (gate bursty obzvlast), ale ak by sa umoznili 2 ES naraz, tak by to slo. (trebalo by aj kvapku stastia) Kazdopadne by to bolo zaujimave testovat, ci to je vobec hratelne.

Inak Eyciir, ano, mam rad ked sa v AH vytvaraju beznadejne situacie, ale nakoniec sa len tak tak z toho vysetrovatelia dostanu. Raz som hral hru, kde som nechal prebehnut rumor, ktory posiela ally do krabice. Nechali sme ho cely prebehnut, ved nam uz ally nebude potrebny. Vzapati ako skoncil tento rumor prisiel druhy, ktory sa dal odstavit tym, ze sa obetuje jeden ally. Samozrejme nikto ziadneho nemal a vsetci uz boli odhodeny v krabici. Ten rumor sposoboval ze na konci mythos fazy sa hadzalo kockou a ked padla 1 alebo 2, tak sa pridal jeden doom token. Ancient one bol prave Azatoth a chybali mu tak 3-4 ocka aby sa prebral. To bola naozaj zaujimava hra, kedze som s jednou postavou prebehol branu s 1 sanity a 2 staminami, pouzil ES na seal, skoncil v AA, a nasledne prebehol dalsiu branu s 1 sanity a 1 stamina a zasealoval pomocou clue. Za nejakych 5 kol sme zasealovali 3 lokacie, 3 uz boli a vyhrali. Naozaj ma nebavi hrat AH hru, ktoru mam od zaciatku az do konca pod kontrolou a len cakam na tie vhodne momenty aby som hru skoncil a vyhral. Napinavy pocit pri hrani je podla mna to najkrajsie na tychto hrach. :) Nastastie vacsina rozsireni hru skor stazuje. :) (niekedy mam pocit ze u mna prevlada urcita forma herneho masochizmu :D Ved prave som si kupil Red November, ktory je zalozeny na tyrani hracov a prave pokukujem po Dungeon Quest :) )
Obrázok užívateľa
Macko
AHL Tím Líder
 
Príspevky: 7
Registrovaný: 07.10.2010, 19:07


Späť na Scenáre

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia

cron